Suorituskykyinen ja kohtuuhintainen enduropyörä. Slash 7 tarjoaa huippuominaisuuksia, kuten 160 mm:n joustomatkalla varustetun RockShox-jousituksen, säädettävän runkogeometrian ja 12-vaihteisen SRAM NX Eagle -vaihteiston. Knock Block -pysäytin ohjainlaakerissa suojaa runkoa ohjaintangon iskuilta kaatumistilanteissa ja rungonsisäisessä säilytyslokerossa kuljetat työkalut kätevästi. Slash 7 sisältää myös kaiken tarvittavan tubelessmuunnosta varten.
TEKNISET TIEDOT
Runko ja etuhaarukka
Runkomateriaali: Alpha Platinum -alumiini
Etuhaarukka: RockShox Yari RC
Etuhaarukan jousi: DebonAir, ilmajousi
Etuhaarukan vaimennin: Motion Control RC
Etuhaarukan joustomatka: 160 mm
Takaiskari: RockShox Deluxe Select+
Takaiskarin vaimennin: RL
Takajousituksen joustomatka: 160 mm
Kiekot ja renkaat
Kiekot: Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready
Etuakseli: RockShox Maxle Stealth, 110x15 mm
Taka-akseli: Bontrager Switch, 148x12 mm
Jarrulevyjen kiinnitys: 6-pulttinen
Renkaat: Bontrager XR5 Team Issue, 120 tpi, Tubeless Ready
Rengaskoko: 29x2.6"
Voimansiirto
Vaihdevipu: SRAM NX Eagle, 12 vaihdetta
Takavaihtaja: SRAM NX Eagle
Vaihteiden määrä: 12
Kampisarja: SRAM X1 Eagle DUB
Eturatas: 30t
Rataspakka: SRAM PG-1230 Eagle, 11-50t
Ketju: SRAM NX Eagle
Keskiö: SRAM DUB MTB Wide, BSA-kierre
Ohjaamo
Satula: Bontrager Arvada CrMo
Satulatolppa: Tranz-X JD-YSP39, hissitolppa, halkaisija 34.9 mm
Ohjaustanko: Bontrager Line, alumiinia, nousu 27.5 mm, leveys 820 mm
Kädensijat: Bontrager XR Trail Elite, lukittavat
Ohjainkannatin: Bontrager Line Knock Block
Ohjainlaakeri: Knock Block 2.0, integroitu
Jarrut
Jarrut: SRAM Guide T
Jarrun tyyppi: Hydrauliset levyjarrut
Jarrulevyt: SRAM Centerline, 6-pulttikiinnitys
Jarrulevyjen koko: 200 / 180 mm
Paino
Paino: 15.08 kg (M-koko, ilman sisärenkaita)
Painorajoitus: 136 kg (ajajan, pyörän ja varusteiden yhteispaino)
Tubeless-valmius: Sisältää vannenauhat, venttiilit ja tiivistysaineen
Kokosuositukset
Valmistajien kokosuositukset ovat suuntaa antavia. Kokonaispituuden lisäksi myös kehon mittasuhteet, liikkuvuus ja mieltymykset vaikuttavat runkokoon valintaan.
S: 153-166.5 cm
M: 161-172 cm
M/L: 165.5-179 cm
L: 177-188 cm
XL: 186-196 cm
TOIMITUS
Verkkokaupasta tilattu polkupyörä lähetetään Matkahuollolla 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Voit valita kassalla haluamasi toimipisteen. Pyörät toimitetaan lähes ajovalmiina, huolellisesti suojattuna. Ainoat vaadittavat asennustyöt ovat ohjaintangon kääntäminen suoraan, polkimien asennus oikeille puolille (jos sisältyy) ja satulan asettaminen oikealle korkeudelle. Saat kokoamisohjeet pyörän mukana ja löydät ne myös alla olevasta linkistä. Jos valitset toimitustavaksi noudon myymälästä, saat ilmoituksen kun pyörä on noudettavissa, yleensä viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Myymälästä noudettavat pyörät luovutetaan täysin ajovalmiina ja säädetään kuljettajalle sopivaksi.
Eikö haluamaasi kokoa tai väriä ole varastossa? On hyvin todennäköistä, että saamme tilattua sen sinulle. Ota yhteyttä oheisella lomakkeella ja saat ajantasaiset saatavuustiedot.
Ominaisuudet
Tukevampi hissitolppa
Slash on varustettu suuremman, 34.9 mm:n halkaisijan hissitolpalla. Suurempi halkaisija mahdollistaa tolpan jouhean toiminnan suuressa rasituksessa ja mahdollistaa kestävämmät, herkemmin toimivat sisäosat.
Säilytystilaa rungossa
Kätevä, rungon alaputken sisään rakennettu säilytystila mahdollistaa esimerkiksi työkalujen kuljettamisen ilman reppua tai vyölaukkua. Mukana tuleva Bits-varustelaukku estää tarvikkeita rämisemästä rungossa.
Rapid Drive
Slashin takanavan vapaarattaassa on 54 kosketuspistettä, joten se kytkee vedon minimaalisella viiveellä. Saat voiman käyttöön silloin, kun sitä tarvitaan. Mutkista kiihdytykset ja hankalat paikat, jotka vaativat polkemisen rytmittämistä sujuvat entistä helpommin.
Parempaa suojaa rungolle
Enduropyörät kokevat joskus kovia. Eturenkaan alaputkeen heittämät kivet tekevät maalipintaan ikäviä jälkiä. Slash-mallissa on vaihdettavat, koko alaputkea suojaavat runkopanssarit, jotka estävät lentävien kivien aiheuttamat kolhut ja suojaavat runkoa kuljetuksessa.
Hallintaa joka tilanteessa
Trekin kehittämässä ABP-ratkaisussa (Active Braking Pivot) takahaarukan alanivelpiste on asetettu taka-akselin ympärille. ABP:n tuoma etu on se, että takajousitus pysyy aktiivisena myös jarrutuksessa.
Kierteellinen keskiö
Puristussovitetut keskiöt ovat hyviä, mutta todella vaativaan käyttöön suunnitellussa Slashissa kierteellinen keskiö kestää paremmin.